Reklamace mobilního telefonu

Rád bych se s Vámi podělil o zkušenosti s reklamací mobilního telefonu objednaného ze serveru TinyDeal.com Shodou okolností to byla zásilka, jejíž cestu jsem popisoval v předešlém článku Využití nabídky Transport zdarma. Mobilní telefon No.1 S7 přišel krásně zabalený, přiloženo bylo veškeré příslušenství. Ihned po vložení CZ sim karty se telefon přepnul na českou lokalizaci a vše bylo bez problému. Chyba nastala až při zobrazení klávesnice a psaní textu. Zde se projevila chyba dotykové vrstvy ve spodních rozích displeje. Pokoušel jsem se o různé kalibrace, které jsem našel na netu, ale bohužel bez úspěchu. Řekl jsem si tedy, že kontaktuji prodejce ať chybu začne řešit. Po nahlášení reklamace se mi hned druhý den ozval e-mailem zástupce Tiny Deal s radou jak telefon zkalibrovat. Odepsal jsem, že jsem vše provedl podle jeho instrukcí a že chyba přetrvává. Prodejce tedy požádal o vytvoření krátkého videa kde je znázorněn problém s telefonem. Vzal jsem tedy jiný mobilní telefon, nahrál video o délce cca 3 minuty na kterém bylo vidět, že když kliknu do rohu displeje tak se dotyk projeví cca o 1 cm vedle. Ostatní plocha reagovala přesně. Video chtěli uložit na Youtube a zaslat odkaz. Vše jsem udělal a na druhý den požadovali, abych poslal telefon zpět. Jenže při našich cenách by zásilka z CZ do Číny stála to samé jako cena reklamovaného telefonu. Nezbývalo mi nic jiného, než tuto skutečnost oznámit prodejci a čekat co se bude dít. Byla to z mé strany trošku sázka na neznámou kartu, protože prodejce projevil vůli reklamaci řešit, ale mě se nevyplatilo zboží poslat zpět. Ale další den přišla otázka, jestli jsem ochotný zaplatit malý poplatek za jiný telefon s tím že původní si můžu nechat. Zeptal jsem se jaký poplatek se jedná a co znamená jiný telefon. Odpověď přišla a stálo v ní: Pokud pošlete 25 USD zašleme Vám mobilní telefon podobných parametrů, který se vám porouchal. Přemýšlel jsem a říkám si první telefon v ceně 130 USD v celku funkční, jen sms se musí psát „naležato“ a druhý telefon za 25 USD. Jdu do toho! Odeslal jsem souhlas a obdržel informace jak zaplatit 25 USD. Server má pro tyto účely vytvořené takzvané „body“. Každý bod je v ceně 1 USD, Takže jsem koupil 25 bodů a poslal info, že jsem provedl transakci. Za tři dny jsem obdržel zprávu, že byl odeslán nový telefon. Tento telefon používám už 2 měsíce a je bez jediné chybičky. Pokud čínský telefon Doogee Turbo DG2014 porovnám s telefonem Samsung SIII mini, který jsem používal jeden rok tak čína jednoznačné vyhrává displejem i v rychlostí systému a ve finále i cenou. Zatím se mi nestalo, že by telefon „zamrznul“, nebo muselo dojít k jeho restartování. Hlavním závěrem tohoto příspěvku je ale to, že server Tiny Deal přistupuje velice seriozně k řešení reklamací a s podobně vstřícným přístupem jsem se u nás zatím nikde nesetkal. I oba výše popisované telefony jsou velice kvalitně zpracované, jen u toho prvního jsem bohužel narazil na horší kousek, ale to se stává i u zboží renomovaných značek.

Příspěvek byl publikován v rubrice Nezařazené. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.